„Jsem vděčná svým partnerům z Netflixu za podporu v tomto rozhodnutí. Nyní je nejdůležitější zaměřit se na pomoc těm, co byli požáry zasaženi,“ uvedla Meghan v prohlášení pro web People.com.
Ihned se dočkala kritiky – prý prostě nesnese, aby ji kdokoli zastínil, i když jde o přírodní živel. Pravdou ale možná spíš je, že Meghanin nejnovější pořad S láskou, Meghan prostě musí uspět. Jak připomíná hollywoodreporter.com, smlouva s Netflixem, kterou Harry a Meghan uzavřeli, se pomalu chýlí ke konci. A dvojice zatím opravdu nedodala produkty, které by vedení společnosti mohly přesvědčit, že má smysl ve spolupráci pokračovat.
Meghan věří, že pořadem umlčí své kritky

Proto je sázka Meghan na úspěch její nové show opravdu velká. Slibuje, že pořad bude víc než jen další kulinářská jednohubka ze života horních deseti tisíc. Meghan by se díky své show ráda vymanila z nálepky „Harryho manželka“. Věří, že se ukáže jako talentovaná a samostatná osobnost. Diváci ji totiž uvidí nejen vařit, ale také sklízet med, aranžovat květiny nebo péct chléb – vše za přítomnosti hvězdných hostů. Kdo by tomuhle mohl odolat?
„Meghan si je jistá, že tento pořad umlčí její kritiky a získá jí uznání, které si zaslouží,“ tvrdí zdroj amerického magazínu OK!.
A sebevědomím hýří i podle britských médií. „Po odchodu z královské rodiny byla její sebedůvěra otřesena, ale teď je znovu na vrcholu. Ví, co publikum chce, a je připravená mu to nabídnout,“ uvedl britský deník Mirror.
Celé to jen okopírovala od jiných?

Jenže přestože vévodkyně očekává, že show přitáhne mnoho diváků, její koncept se už dočkal první kritiky. Lidé i média poukazují na podobnosti s projekty jiných celebrit, jako jsou Goop herečky Gwyneth Paltrowové, knihy a pořady známé americké kuchařky Marthy Stewartové nebo publikace Celebrate od Pippy Middletonové (sestry Kate Middletonové).
Objevila se i obvinění, že některé „Meghaniny“ recepty a nápady pocházejí z dílny Emmy Weymouth, markýzy z Bathu, která provozuje na YouTube vlastní pořad Emma’s Kitchen, upozorňuje geo.tv. Kritici se proto ptají, zda Meghanina show přinese vážně něco originálního, nebo zda půjde pouze o další variaci známého formátu.
Na pozadí zářivých kulis a pečlivě naaranžovaných pokrmů se tak rýsuje otázka: je Meghanina show obrazem její vášně a talentu, nebo pouze promyšleným marketingovým kalkulem? Na odpověď si budeme muset počkat až do březnové premiéry.