- Reklama -

Too hot to handle: Kolik si hvězdy oblíbené show opravdu vydělají?

Tento týden vyšla druhá sezóna seriálu Too hot to handle, a tak se podíváme na obsazení první série. Kdo kromě Francescy Farago na účasti nejvíce vydělal?

- Reklama -

Too Hot To Handle vzalo svět útokem, a stal se z něj jeden z nejoblíbenějších pořadů, které Netflix nabízí.

Hitová seznamovací show s nečekaně cudným zvratem vybízela mladé, krásné a nadržené nezadané, aby se zdrželi jakéhokoli sexuálního kontaktu. Proč že by to dělali? No protože tak mohli získat výhru 100 000 dolarů.

Pořad udělal z relativně neznámých krásek a hezounů velmi známé tváře. A ty si od té doby užívají výhody, které jim účast přinesla.

Kdo jsou tedy ti nejlépe vydělávající z první sezóny Too Hot To Handle? Od Francescy Farago a Harryho Jowseyho až po Chloe Veitch a Rhondu Paul… Zjistěte, kdo na seriálu od Netflixu zatím vydělal nejvíc.

- Reklama -

Kolik peněz vydělali herci z 1. série Too Hot To Handle?

Zdaleka nejvíc si na Instagramu vydělala Francesca Farago. Její výdělek se odhaduje na 766 271 liber (22 723 000 korun) za 82 reklam. Její bývalý partner Harry Jowsey si zas přišel na 450 423 liber (13 356 843 korun) za 58 reklam.

Agentura CRO LoveUX totiž sledovala, kolik soutěžící na vydělávali na sociálních sítích: Prostě počítala, kolik sponzorovaných příspěvků vytvořili, a odhadovala, kolik tím vydělali. Po Francesce a Harrym se na třetím místě umístil Kori Sampson s odhadovaným výdělkem 432 837 liber (12 835 348 korun) ze 178 reklam. Čtvrtý byl Matthew Smith (Ježíš), jehož výdělek agentura odhadla na 284 597 liber ze 133 reklam.

Nejlépe vydělávající uživatelé služby Too Hot To Handle na Instagramu:
Francesca Farago – 766 271 liber za 82 reklam
Harry Jowsey – 450 423 liber z 58 reklam
Kori Sampson – 432 837 liber ze 178 reklam
Matthew Smith – 284 597 liber ze 133 reklam
Nicole O’Brien – 209 387 liber za 81 reklam
Chloe Veitch – 190 694 liber za 61 reklam
Haley Cureton – 174 552 liber za 95 reklam
Lydia Clyma – 162 407 GBP za 73 reklam
Kelechi Dyke – 137 414 liber za 69 reklam
Rhonda Paul – 104 521 liber za 46 reklam
David Birtwistle – 58 400 liber za 26 reklam
Bryce Hirschberg – 41 467 liber za 27 reklam
Sharron Townsend – 6 953 liber ze 3 reklam
Madison Wyborny – 2 798 liber za 5 reklam

- Reklama -

Něco k tématu

Nejnovější články

Nemilovala jen muže: Anna Nicole Smithová si tajně vzala za manželku ženu

Anna Nicole Smithová, herečka a modelka, proslula především svými turbulentními vztahy s muži, které svět sledoval s nepokrytým zájmem. Až po její smrti se přišlo na méně exponovanou část jejího života - její vztah k ženám.

Tom Cruise označuje otce za tyrana a zbabělce, složitý vztah s ním měl od dětství

Jedním z těch, kdo museli v mládí překonat nepřízeň osudu, je herec Tom Cruise. V dětství se cítil jako outsider, čemuž nepomohlo to, jak se k němu choval vlastní otec.

Olivia Munnová musela kvůli vážné nemoci kompletně změnit životní styl

Herečka Olivie Munnová trpí fybromyalgií, což jí výrazně zkomplikovalo život.

Matt LeBlanc se kvůli roli Joeyho v Přátelích soudil se svou manažerkou

Sláva získaná seriálem Přátelé a jeho pokračováním v podobě seriálu jménem Joey se pro Matta LeBlanca otevřely dveře do srdcí diváků po celém světě. Ačkoli jeho kariéra díky tomu vypadala jako bezstarostná procházka, řešil i nečekané nepříjemnosti.

Arnold Schwarzenegger chtěl hrát RoboCopa. O roli přišel kvůli svalům

RoboCop si v osmdesátých letech získal zvláštní postavení mezi filmovými počiny. Tento vědecko-fantastický kriminální thriller nám představil detroitského policejního důstojníka Alexe Murphyho, ztvárněného Petrem Wellerem, jenž padne v boji a znovu ožije jako "budoucnost právního systému". Ačkoliv se nakonec Wellerovi podařilo roli cyborga perfektně zvládnout, původní plán zněl jinak, RoboCopem se měl stát Arnold Schwarzenegger.

Neporazitelný Chuck Norris jednou prohrál. Ve rvačce s Brucem Lee

Dlouhá léta se spekuluje, zda doopravdy došlo k souboji mezi dvěma legendárními bojovníky - Chuckem Norrisem a Brucem Leem - svět mystiky a nevysvětlitelných záhad. Jak se vyhýbali dotěrným otázkám novinářů, přicházela jejich bitva vždy znovu na povrch, jako stín minulosti.
- Reklama -

Oblíbené články

- Reklama -